• Producenci
    • Abakus-Baby

    • Alphanova Bebe

    • Alphanova Sun

    • Angelcare

    • AVENT

    • b.box

    • Baby Ono

    • BABYCALIN

    • Bambino Mio

    • Bebedue

    • Bentley Organic

    • BIBI

    • Bickiepegs - Doidy Cup

    • Bio-D

    • Blanca

    • Bobas

    • Bobolider

    • BOIKIDO

    • Bon Dodo

    • Boon

    • Camphora

    • Canpol Babies

    • Caretero

    • Ceba

    • Cheeky Wipes

    • Close Parent

    • Cosi-Sleep

    • Cuties&Pals

    • Danpol

    • Duduś

    • DUUX

    • Earth Friendly Products

    • ECOPI

    • Ecozone

    • Ekomama

    • Frotta

    • Granna

    • Hasbro

    • Hess-Spielzeug

    • Hevea
    • Imse Vimse

    • J.L.Childress

    • Jack N'Jill - pasty do zębów

    • Jardrew

    • Kid Basix

    • Koo-di

    • Lamaze

    • Lascal

    • Ludi

    • MAM

    • Mamania

    • Mebby

    • Medela

    • MINIKRAINA

    • Mister Maker

    • Moluk

    • MON PETIT BLEU

    • Motherhood

    • Mudpuppy

    • Nikidom

    • Nino&Ideas/Tra Present

    • NUK

    • NUMI MED

    • Oczami Maluszka - Sierra Madre

    • PacaPod

    • PlayMais

    • Plus Plus

    • Poldaun

    • Potette Plus

    • Primamma

    • Rebel.pl

    • Rubens Barn

    • Sensillo

    • Skip Hop

    • Snappi

    • Snoozebaby

    • Sophie de Vulli

    • Sterntaler

    • Taf Toys

    • TEKTOY

    • The Purple Cow

    • Thermobaby

    • Tiny Love

    • Topcom

    • Toyz by Caretero

    • Tummy Tub

    • Vitmat
    • Wallaboo

    • Wikki Stix

    • Womar

    • Xplorys

    • ZUZU TOYS

minikraina@minikraina.pl

608 684 894

42 279 69 37

Sklep artykułami dla dzieci, Łódź
ul. Kwiatowa 7

KURIER

Od 15 pln - przelew

Od 20 pln - pobranie

POCZTA POLSKA

15 pln przelew (priorytet)

20 pln pobranie (priorytet)



Wysyłka Twojej paczki

1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
2. Dostawy odbywają się na terytorium całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, SUUS lub K-EX.

3. Przesyłki są zawsze dokładnie pakowane i zabezpieczane przed zniszczeniem w czasie transportu.

4. W przypadku przedpłaty na konto realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu zamówienia i wpłynięciu zapłaty za towar na konto firmy ZOFFI Ewa Tejchman. Czas realizacji zamówienia podany jest na stronie każdego produktu. Czas dostarczenia przesyłki trwa zazwyczaj 24-48 godzin w przypadku przesyłki kurierskiej (kurier dostarcza paczki w dni robocze między 8.00 a 18.00).

 

5. W przypadku zamówień z formą płatności za pobraniem realizacja następuje po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Czas dostarczenia przesyłki zależy od wybranego przez Państwa środku transportu i trwa zazwyczaj od 1 do 7 dni w zależności od wybranego produktu (czas realizacji zamówienia podany jest na stronie każdego produktu).

6. Towary oznaczone na karcie produktu jako "dostępne" wysyłamy w ciągu 48 godzin (2 dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia. Prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem - takie towary wysyłamy niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę egzemplarzy tego samego produktu, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli część sprowadzić od dostawcy, wtedy czas kompletowania paczki się wydłuży, o czym zawsze informujemy w osobnym e-mailu.

7. Towary oznaczone na karcie produktu jako  "dostępność – 1-3 dni" wysyłamy od 1 do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Przykład: zamówienie złożone w piątek po godz. 12.00 najwcześniej będzie wysłane w poniedziałek (pierwszy dzień roboczy), a najpóźniej w środę (trzeci dzień roboczy).

8. Przy produktach oznaczonych "na zamówienie" nie gwarantujemy dostępności. Dostępność na daną chwilę oraz termin realizacji można sprawdzić telefonicznie.

9. W przypadku chwilowego braku towarów na magazynie lub u dostawców sklepu Klient zostanie natychmiast poinformowany o wydłużeniu się czasu realizacji zamówienia.

10. Odpowiedzialność za terminowe dostarczenie paczki spoczywa na firmie kurierskiej lub Poczcie Polskiej.

KOSZTY TRANSPORTU I ODBIÓR TOWARU


1. Koszty transportu pokrywa Klient według poniższej tabeli.

 

KOSZTY WYSYŁKI

 
PŁATNOŚĆ „ZA POBRANIEM”

 
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM "PRZEDPŁATA"

 

 

 

 

 

 

 


 PRZESYŁKA KURIERSKA

DPD

 

20 zł

 

15 zł

 

 

 

0 zł 0 zł

2. W chwili odbioru zamówionego towaru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania bądź naruszenia taśm ochronnych, przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera i sprawdzić jej stan. W przypadku, gdy zauważą Państwo jakiekolwiek uszkodzenia otrzymanego towaru, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Prosimy również o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.

3. Jakiekolwiek roszczenia, co do wad powstałych w czasie transportu, uwzględniane będą jedynie na podstawie spisanego protokołu reklamacyjnego.